eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci › Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
  • Data: 2021-09-23 11:45:15
    Temat: Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 23 września 2021 o 07:25:29 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    Zaprowadzili go do żyraf. Popatrzył i mówi. Towarzysze takich zwierząt nie ma. To że
    czegoś nie wiesz, nie ogarniasz, twój mózg nie chce przyjąć nie znaczy że tego nie
    ma. Znaczy że nie wiesz, nie ogarniasz, że twój mózg nie chce przyjąć informacji.
    > Nie ma informacji.
    >
    > W celu wyłączenia mojego falownika, dystrybucja nie bedzie podnosić
    > napięcia. To że coś jest teoretycznie możliwe, nie zonacza, że bedzie
    > użyte, bo praktycznie jest idityzmem.
    U ciebie jak u sowieckiego kołchoźnika co popatrzył i stwierdził że nie ma. Dostałeś
    linka do energetycznego autotransformatora który nie dosc że obniża wysokie napięcie
    do średniego to jeszcze można regulować w nim wysokość średniego napięcia. Ślepych i
    głuchych w rodzinie nie było?