  • Data: 2021-04-21 16:29:35
    Temat: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.04.2021 15:35, Janusz wrote:

    > Kupić używkę z jakąś tam gwarancją uruchomieniową, jest tego pełno na
    > aledrogo.

    "Woltanikę" mam za grosze to i pompę nie kupię jakąś drogą.
    Na razie się zastanawiam od jakiej mocy zacząć. I na pewno będzie to
    pompa powietrzna. Odpada rycie w ziemi czy wiercenie. Chcę mieć tyle
    prądu żeby wystarczyło na zimę.
    Kupię taką co ma możliwie mało elektroniki do popsucia się i żeby miała
    części zamienne, zawory rozprężne i czujniki położę na półkę i chyba sam
    się nauczę serwisowania tego. Narzędzia można kupić tanio włącznie z
    pompą próżniową. Gaz też się kupi, niech stoi. Bez żadnych falowników,
    bo w razie awarii nie ma jak tego włączyć. Różnica w sprawności to tylko
    marketing, fizyki nie oszukasz.
    Nie chcę już niczego takiego z elektroniką, bo tylko psuje się.