    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 25 Oct 2019 06:51:08 -0700 (PDT)
    <5d9dd40a$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <4...@m...org>
    <5dacf7c3$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <7ip2pjar5o8t$.dlg@myjk.org>
    <4...@g...com>
    <1...@m...org>
    <1...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5...@g...com>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Fotowoltaika z Chin.
    From: witek <w...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 15:36:03 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    tak, ale wiecie co reczywiscie nie warto uczestniczyc w takich grupach bo szkoda
    czasu zabierac glos bo trol zawsze jakiś się znajdzie.
    niech sobie szuka czy tak robi co chce. Ordynarnie ty człowieku postępujesz Ty.

    > Tak, ale pytanie bylo o dopuszczenia/atesty/wszelkie "papiery" przy zakupie
    bezposrednio z Chin, a nie przy zakupie chinszczyzny w PL (z odpowiednia, czytaj
    astronomiczna marza), bo wtedy teoretycznie dzialaja nasze regulacje prawne... tylko
    placi sie ~drugie tyle ;)
    > BTW Wg mnie tez toto wyglada na zwykly spam ;)

    Wiecie, co rzeczywiscie przeczytałem raz jeszcze swój post i jakby tu powiedzieć
    trochę "ociekał" słodkościa i trącał reklamą. Pewnie to dlatego ze rzeczywiscie
    wyszło dobrze i tanio na chinczyku bez pierdzielenia sie z całym procesem sciaganias
    sprzetu z drugioego konca swiata na własna reke. Poprostu usuwam post i nie bylo
    sprawy. Równiez Kris sorki za emocjonalny komentarz jak widac mogłeś odebrac to jako
    reklamę czy tez inny rodzaj spamu.