  • Data: 2012-07-11 09:48:47
    Temat: Re: GWC - rurowe vs. żwirowe
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-07-2012 o 08:23:38 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No akurat raportu nie czytałem. Mój znajomy spod Krakowa miał żwirowe i
    > wymienił na rurowe. To on mnie tak nastawił i twierdzi że
    > u niego to był błąd bo ciągle zalatywało ziemią, taką glinianką. On
    > twierdził że było zagrzybione ale przeraziło go sporo takich robaczków
    > malusich. Coś zapewne wpieprzać musiały i coś wydalac musiały.
    Z tego wynika że miał źle zrobiony, mnie nic nie zalatuje a raport masz tu
    http://ipkinfo.pl/tk/?p=p_54&sName=mikrobiologiczna-
    czystosc-gwc

    > Wszystko.
    No właśnie, GWC to idealna sparawa dla alergików, jak poczytasz to
    zobaczysz że spada stężenie
    różnych syfów od 15 do 30 razy, rzecz raczej nieosiągalna filtrami i
    jeszcze
    przy takiej wydajności.

    --
    Pozdr