eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
  • Data: 2017-03-29 22:50:16
    Temat: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-29 o 16:51, Kris pisze:

    > Jak swego czasu tam majsterkowałem to odpalałem koze z długą rura i ciepełko
    przyjemne za chwilę było.
    > Jak już o ogrzewaniu to patent na jednym z warsztatów i widziałem- warsztacik
    niewielki grzali kotłem tzw śmieciuchem. Kocioł jakis z demobilu, zamiast wodą
    wypełniony był bodajże piachem rura kominowa na zewnątrz i palili tam koksem bodajże

    Niezly patent.
    Ja widzialem jeszcze cos innego. W kotle stalopalnym nie bylo wody a do
    powrotu kotla wpjeta byla zwykla powietrzna dmuchawa. Ogrzane w kotle
    powietrze ogrzewalo pomieszczenie.

    Pozdro.. TK