  • Data: 2018-04-12 08:53:30
    Temat: Re: Gaśnica w chałupie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2018 08:50:05 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > Może mieszka w Chicago? Albo jakimś innym Ursynowie.

    Bo ja wiem? Pożaru w mojej rodzinnej chacie nie było nigdy,
    za to obrobili nas 3 razy. W mojej nowej chałupie, która ma
    niecałe 2 lata, obrobili nas raz (fakt że menele, na etapie budowy
    i tylko elektrykę). Tak więc mam wrażenie że statystycznie pożar
    jest dużo mniej prawdopodobny niż oprych, którego możnaby pieprznąć
    w łeb gaśnicą :]

    L.