  • 1. Data: 2012-01-06 16:25:11
    Temat: Gdzie jest dziura w materacu?
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    Słuchajcie, mam dwa duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.
    Wieczorem napompuję, rano powietrza nie ma.

    No i też problem: Jak bez zachlapania połowy domu i godziny suszenia
    materaców sprawdzić gdzie są dziury?
    Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
    Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

    Stalker

  • 2. Data: 2012-01-06 16:42:57
    Temat: Re: Gdzie jest dziura w materacu?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Stalker wrote:

> [...]
    > Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
    > Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

    A przejechanie gąbka zmoczoną w wodzie z płynem do naczyń wchodzi w grę? po
    naduszeniu poszukać bąbelków:-) albo miejsca szybciej wysuszonego.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 3. Data: 2012-01-06 16:59:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 08:25:11 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

    > Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
    > Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

    Tak samo - woda z płynem do naczyń do wiaderka, szczotka i umyj je.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2012-01-06 17:13:13
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Stalker wrote:

    > Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą

    Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
    dziurki będzie wydmuchane;-)
    S, NMSP;-)

    J.

    www.kontestacja.com

  • 5. Data: 2012-01-06 17:44:53
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    W dniu 2012-01-06 17:42, krys pisze:

    > A przejechanie gąbka zmoczoną w wodzie z płynem do naczyń wchodzi w grę? po
    > naduszeniu poszukać bąbelków:-) albo miejsca szybciej wysuszonego.

    W ostateczności tak zrobię.

    Ale może się okazać, że po prostu umyję oba materace w całości i będę
    musiał je suszyć :-)

    Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą

  • 6. Data: 2012-01-06 18:15:40
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    W dniu 2012-01-06 18:13, krys pisze:

    > Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
    > dziurki będzie wydmuchane;-)
    > S, NMSP;-)

    A jak nawet posypię mąką i nie znajdę, to potem mogę to polać wodą...

    Stalker, też NMSP ;-)

  • 7. Data: 2012-01-06 18:16:27
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    > Tak samo - woda z płynem do naczyń do wiaderka, szczotka i umyj je.

    Tak z zupełnie innej beczki, po SIGu widzę kolego żeś ty ziomal mój :-)

    Stalker

  • 8. Data: 2012-01-06 18:19:16
    Od: _chab_ <w...@w...pl>

    W dniu 2012-01-06 17:25, Stalker pisze:
> [...]
    > Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
    > Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

    Ja robiłem na słuch. Potrzebna absolutna cisza, napompować na maksa i
    słuchać, jechać uchem wzdłuż powierzchni.
    Skoro przez noc uchodzi dziura jest na tyle duża, że jest duże
    prawdopodobieństwo odnalezienia w ten sposób, ale wymaga czasu,
    ostatecznie ..... do wody :)

  • 9. Data: 2012-01-06 18:55:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
    > dziurki będzie wydmuchane;-)
    > S, NMSP;-)

    maka? bez jaj
    wystarczy chlorem napompowac, ladny, zielony kolor to bedzie widac

  • 10. Data: 2012-01-06 20:33:18
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Stalker" <t...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
    a.googlegroups.com...
[...]

    Napompowac na "pełny full" i jeździc mokra ręką parę cm od materaca.