  • 21. Data: 2012-01-11 10:33:22
    Temat: Re: Gdzie jest dziura w materacu?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-01-11 10:47, XL pisze:

    > Kup im koks 3-)

    Już się rozpędzam.

    --
    B.

  • 22. Data: 2012-01-11 11:45:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 11:33:22 +0100, Bbjk napisał(a):

    > Już się rozpędzam.

    No to nie narzekaj :-)

    --
    XL na koksie

  • 23. Data: 2012-01-11 12:04:33
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-01-11 12:45, XL pisze:

    > No to nie narzekaj :-)

    Stwierdzenie faktu nie jest narzekaniem.
    --
    B. pod gazem, imo tak wygodniej, niż jechać z koksem.

  • 24. Data: 2012-01-11 12:25:46
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 13:04:33 +0100, Bbjk napisał(a):

    > B. pod gazem, imo tak wygodniej, niż jechać z koksem.

    Nie wspieram Rosjan, tylko polskie kopalnie ;-PPP
    --
    XL

  • 25. Data: 2012-01-18 13:47:57
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    On 10 Sty, 08:42, ptoki <s...@g...com> wrote:
    > On Jan 6, 5:25 pm, Stalker <t...@i...pl> wrote:> Słuchajcie, mam dwa
    duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.

    > Niech zgadne. Taki niebieski, welurowaty?

    Coś w ten klimat:
    http://image.ceneo.pl/data/products/1303365/i-intex-
    152x203x46-66754.jpg

    Stalker

  • 26. Data: 2012-01-18 23:39:02
    Od: Karol Piotrowski <k...@g...com>

    > Stalker, Ty wiesz ile ja bym musiał wody wlać do takiego materaca?

    Przy codziennej kapieli zuzywasz pewnie wiecej wody niz objetosc
    materaca, wiec mysle, ze mozna odzalowac troche na rachunku za wode;)

    Problemy tego typu sa glownym powodem, dla ktorego dmuchane materace
    kupuje zawsze najtansze na jakiejs promocji, materac za 50zl wcale
    duzo predzej nie konczy zywota niz taki za 150, wiec mozna kupic trzy
    i wywalic do smietnika po tym, jak zaczyna schodzic powietrze...

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 27. Data: 2012-01-23 11:02:19
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jan 18, 2:47 pm, Stalker <t...@i...pl> wrote:

    duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.

    > Coś w ten klimat:http://image.ceneo.pl/data/products/1303365/i
    -intex-152x203x46-66754.jpg

    Czyli trafilem, Widze ze zmienili kolor dla zmylenia.
    Szukaj pekniec na rogach tam gdzie sie zmarszczki robia.
    Ale jak je pokleic to nie mam pojecia. Nawet nie wiem czy to mozliwe i
    czy po poklejeniu (czy to od srodka czy od zewnatrz) bedzie trzymac.
    Mialem dwa takie materace i dopiero na poduszce sie zorientowalem o
    charakterze tych awarii. Poduszki nie udalo sie naprawic mimo tego ze
    byla dosyc latwa w obejsciu. Teraz materace robia za wykladzine w
    namiocie....