  • 1. Data: 2013-02-20 23:18:53
    Temat: Re: Gdzie kupić lustro do łazienki? Np. Castorama?
    Od: tga <t...@g...com>

    Widziałem takie lustra na stronie www.lluks.pl

  • 2. Data: 2013-02-20 23:36:52
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-02-20 23:18, tga pisze:
    > Widziałem takie lustra na stronie www.lluks.pl

    Odradzam. Wziąłem od nich lustro do łazienki. Niby miało być odporne na
    korozję, a po pół roku porobiły się na lustrze czarne wykwity. Łazienka
    wygląda teraz jak przedział szczalny w PKP. Do tego monterzy to jakieś
    ogry, nanieśli błota po całym domu i porysowali ściany w wiatrołapie. A
    waliło od nich gorzałą i papierochami tak, że potem musiałem wietrzyć
    pół dnia mieszkanie. Właściciel miał to w dupie, po zgłoszeniu
    reklamacji przestał odbierać telefon. Przestrzegam wszystkich przed tą
    firmą!!!

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-02-21 17:48:31
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "tga" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Widziałem takie lustra na stronie www.lluks.pl

    oo.. spamujemy gdzie się da widzę...

  • 4. Data: 2013-02-21 22:24:56
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    a uzywalbys choc innych kont mailowych......
    Ludzie czytaja te same grupy o podbnej tematyce.....
    --
    .:Artur:.