  • 1. Data: 2013-02-20 15:07:50
    Temat: Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
    Od: "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl>

    Szukam sprawdzonego, bardzo skutecznego pochłaniacza
    zapachów w pomieszczeniu mieszkalnym.
    Nie piszcie proszę, że trzeba zlokalizować przyczynę
    i ją wyeliminować. Wiem o tym.
    Teraz proszę o podpowiedź jaki pochłaniacz/neutralizator
    zapachów jest naprawdę skuteczny, Nie chodzi o zatuszowanie
    zapachów, ale o rzeczywistą ich neutralizację.
    Preferuję środki nie niszczące mebli.

    Bardzo proszę o pomoc.

    Pzdr.
    Andrzej Jota

  • 2. Data: 2013-02-26 22:09:05
    Temat: Re: Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
    Od: <a...@i...invalid>

    "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> wrote:
> [...]
    > zapachów jest naprawdę skuteczny, Nie chodzi o zatuszowanie
    > zapachów, ale o rzeczywistą ich neutralizację.

    Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol GL-2108 Air Purifier. Wybija
    wszystkie zapachy w pomieszczeniu 20 metrów kwadratowych w ciagu 3 godzin.
    Trzeba usunąć kwiaty i ludzi na czas zabiegu.
    Nie ma nic bardziej skutecznego. Oczyscilem z zapachu dom po spaleniu i
    auto po zalaniu. Jedyne co...to wszystko musi być suche przed zabiegiem.
    Pzdr.
    Andrzej

  • 3. Data: 2013-02-26 22:18:36
    Od: <a...@o...pl>

    "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> wrote:
> [...]
    > zapachów jest naprawdę skuteczny, Nie chodzi o zatuszowanie
    > zapachów, ale o rzeczywistą ich neutralizację.

    Air Purifier GL-2108 . Warunek - wszystko musi być suche. Ozonator załatwi
    wszystkie zapachy.

    Pzdr.
    Andrzej

  • 4. Data: 2013-02-27 11:49:05
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2013 22:09:05 UTC+1 użytkownik a...@i...invalid
    napisał:

> [...]
    >
    > Nie ma nic bardziej skutecznego. Oczyscilem z zapachu dom po spaleniu i
    >
    > auto po zalaniu. Jedyne co...to wszystko musi być suche przed zabiegiem.

    Drogie i do niczego. Skutek dobry tylko na pokazie, po 10 minutach od wyjścia
    prezentera smród jest jaki był tylko oczy szczypią.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2013-02-27 14:39:23
    Od: "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl>

    > Drogie i do niczego. Skutek dobry tylko na pokazie, po 10 minutach
    > od wyjścia prezentera smród jest jaki był tylko oczy szczypią.

    No to jestem skołowany. :-(

    Pzdr.
    Andrzej Jota

  • 6. Data: 2013-02-27 15:21:22
    Od: <a...@o...pl>

    "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> wrote:

    > No to jestem skołowany. :-(
    >
    > Pzdr.
    > Andrzej Jota

    Nie mam pojęcia na jakim pokazie byłeś kolego...z tego co widzę nie miałeś
    z tym wiele do czynienia.
    Ja nie byłem na pokazie tylko kupiłem to w ciemno...bo nie mogłem uzyskać
    wiarygodnej informacji na temat tego produktu. Mam to już od ponad dwuch
    lat i twierdze że pierdoły opowiadasz. Mącisz w głowie człowiekowi co ma
    problem. Ozonator który posiadam uratował mi dom przed zrywaniem tynków,
    dywany przed wyrzuceniem, samochód po zalaniu i meble okopcone po pożarze.
    Najpierw trzeba wszystko umyć z widocznych zabrudzeń i wysyszyć. Następnie
    w zamkniętym pomieszczeniu lub pokoju uruchamia się ozonator w zależności
    od stopnia smrodu. Dawka ozonu jaką wytwarza GL-2108 jest wystarczająca do
    zastosowań domowych i wystarcza na średniej wielkości pomieszczenie
    mieszkalne. Trwa to minimum 1godz. Plus następna godzina na rozpad zapachu.
    Jest to prosty zabieg ale wymaga dobrana czasu pracy urządzenia w stosunku
    do powierzchni oczyszczanej. Ozon jest bardzo silną substancja
    dezynfekujaca. Po prawidłowym zabiegu po zapachu zostaje wspomnienie.
    Miałem tylko problem z dywanem wełnianym którego ozonowałem wielokrotnie i
    dopiero po kilukrotnym zabiegu osiągnąłem efekt. Gdyby nie to urządzenie
    można by wszystko wyrzucić. Ktoś kto twierdzi, że ozonator nie działa jest
    zwykłym ignorantem lub kompletnie nie umie z niego skorzystać. Oświadczam
    że nie sprzedaje ani nie mam żadnego dochodu z tego by chwalić to
    urządzenie.
    Fakt może nie jest to profesjonalny sprzęt jaki używa się przemysłowo, ale
    twierdze że odpowiednim użyciem i kilukrotnym stosowaniem można uzyskać
    taki sam doskonały efekt.
    Na urządzeniu jest timer czasowy do 8 godz. Ciągłej pracy.

  • 7. Data: 2013-02-27 15:29:29
    Od: "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl>

> [...]
    > taki sam doskonały efekt.
    > Na urządzeniu jest timer czasowy do 8 godz. Ciągłej pracy.

    Dzięki.
    A gdzie taki ozonator można kupić i ile kosztuje?
    W goolach pokazują mi się tylko zagraniczne strony.

    Pzdr.
    Andrzej Jota

  • 8. Data: 2013-02-27 16:25:09
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-02-26 22:09,
    a...@i...invalid pisze:

    > Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol ...

    Bzdura. Równie dobrze można zastosować
    odświeżacz do powietrza w sprayu. Skuteczność
    ta sama jeśli nie lepsza.
    Dodatkowo są teraz w sprzedaży urządzenia
    wyposażone w czujkę ruchu. Ilekroć wchodzisz
    do pomieszczenia czujesz zapach tropikalnego
    ogrodu bądź też innej oceanicznej bryzy.

    Niestety ale bez usunięcia źródła nie da się
    usunąć przykrego zapachu. Jedyne co można
    zrobić to go zamaskować.

    Ja bym tam wolał tropikalny ogród niż
    śmierdzący i toksyczny ozon.

    JK

  • 9. Data: 2013-02-27 17:08:15
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 15:21:22 UTC+1 użytkownik a...@o...pl napisał:

> [...]
    >
    > wiarygodnej informacji na temat tego produktu. Mam to już od ponad dwuch

    Bogatemu nie zabronisz, jak dla mnie możesz dla swojego słonia kupować mini-morrisy
    jak wrotki, ale dla kogoś kto nie jest multimiliarderem to wyrzucenie pieniędzy.

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2013-02-27 17:09:47
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 15:29:29 UTC+1 użytkownik Andrzej Jota napisał:

    > Dzięki.
    >
    > A gdzie taki ozonator można kupić i ile kosztuje?
    >
    > W goolach pokazują mi się tylko zagraniczne strony.

    Bardzo dobrze, bo zwykle zagraniczni sprzedawcy są znacznie tańsi od lokalnych
    cwaniaczków. Zawsze przed zakupem sprzętu za ciężką kasę warto sprawdzić.

    --
    ZZ@private