  • 1. Data: 2013-02-12 11:16:05
    Temat: Autoryzowany serwis lodówek
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    Witam
    Na rynku jest wiele firmy produkujących lodówki. Która marka ma
    najlepszy autoryzowany serwis? Chodzi o to aby na naprawę nie czekać np.
    powyżej tygodnia. Mam lodówkę INDESIT BAAN 33 P i żaden z
    nieautoryzowanych fachowców nie chciał się podjąć naprawy. Serwis
    zaproponował mi wizytę za tydzień, w cenie 116 zł brutto godzina.
    Problem dotyczy zamarzania wody przy korytkach ociekowych na tyle
    lodówki. Ja stawiam na termostat lub małą ilość czynnika chłodzącego.