  • 1. Data: 2013-02-04 19:09:40
    Temat: Pralka z wagą
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Nasza stara pralka się kończy i trzeba niedługo kupić nową. Koleżanka
    Małżonka wymyśliła sobie, żeby nowa miała wagę (waga wodna, czy jakoś
    tak się nazywa).
    Czy ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i może poradzić/odradzić?
    Jak to wogóle działa?
    Jestem przeciwny nadmiarowi wodotrysków w czymś takim, jak pralka, ale
    baby nie przekonasz ;-)
    U nas pralka leci dwa razy w tygodniu.
    Nie przewiduję większej kwoty, jak 1500 zł na ten zakup.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-02-05 08:44:37
    Temat: Re: Pralka z wagą
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się nazywa).
    > Czy ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i może poradzić/odradzić?

    Dobiera ilość wody do obciążenia bębna. Taka inteligentniejsza wersja "pół
    wsadu".
    Osobiście brałbym pod uwagę tę/tą opcję gdyby była ona w cenie a nie jako
    główną funkcję.

  • 3. Data: 2013-02-05 08:55:17
    Temat: Re: Pralka z wag?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-05 08:44, Jan Koval pisze:
    > Dobiera ilo?? wody do obci??enia b?bna. Taka inteligentniejsza wersja "p?
    > wsadu".
    Pytałem w sensie, jak to działa w praktyce, bo z tego, co czytam na
    forach, to ludzie piszą, że jest bardziej chłyt maketingowy, niż jakaś
    tam waga.
    Czy taka pralka rzeczywiście waży pranie, czy tylko bierze tyle wody,
    żeby zapewnić poziom (bo tyle to nawet PRL-owski superautomat robił)?
    Jacek

  • 4. Data: 2013-02-05 10:21:51
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Nie przewiduję większej kwoty, jak 1500 zł na ten zakup.
    > Jacek
    Ostatnio zakupilem Samsunga z takim czyms. W sumie to chyba standard w
    wiekszosci pralek.
    Cna byla chyba okolo 1300 z dostawa.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-02-06 08:14:33
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    mam jakąś pralke hotpoina aristona z wagą.
    Problem jest czasem gdy do pralki wrzuce o 1 koszulke/swetr więcej... pranie
    wypierze ale wirowanie sie nie włączy.
    Potem niespodzianka - pika żeby wyciągnąć pranie a tu klops - całe mokre,
    leje sie z niego woda. Trzeba wyciągnąć jedną lub dwie rzeczy i załączyć
    ponownie na wirowanie...

    Model jakiś AQSF coś tam, coś tam :-)

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7974 (20130205) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.