  • 1. Data: 2013-01-30 22:34:02
    Temat: Wygłuszenie zlewozmywaka ze stali
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny
    kawałek czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś
    pomysły,żeby tłumienie było skuteczne?

  • 2. Data: 2013-01-30 22:46:57
    Temat: Re: Wygłuszenie zlewozmywaka ze stali
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-30 22:34, Rentier pisze:
    > Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny
    > kawałek czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś
    > pomysły,żeby tłumienie było skuteczne?

    Kupić porządny zlewozmywak, porządny czyli z grubej blachy. Kiedyś
    miałem taki z Aristona, jak leciała woda było tylko słychać jej szum.
    Teraz, po remoncie kuchni, musiałem kupić nowy do zabudowy i jest tak
    jak u ciebie jakby koń na blachę lał....

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2013-01-31 01:58:11
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 22:34:02 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
    > Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny
    >
    > kawałek czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś
    >
    > pomysły,żeby tłumienie było skuteczne?

    Tam pomysły. Sprawdzone w praktyce. Klej montażowy 48A i płyta gumowa o grubości 1cm.
    Ale nie mikroguma tylko pełna płyta. Boki i spód trzeba okleić. Mogą zostać miejsca
    nie oklejone, rogi na przykład.

  • 4. Data: 2013-01-31 08:23:11
    Od: TrzyLinie <t...@k...o2.pl>

    W dniu 2013-01-30 22:34, Rentier napisał(a):
    > Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny kawałek
    > czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś pomysły,żeby
    > tłumienie było skuteczne?

    "Obrzygać" grubo pianką montażową. Mam tak wygłuszoną i blaszaną wannę
    i zlewozmywak i wrażenie jakby były z żeliwa.

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-02-01 12:46:24
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    taśma bitumiczna/dekarska do uszczelniania

    spisuje się świetnie:-)

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7956 (20130201) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 6. Data: 2013-02-15 16:31:26
    Temat: Re: Wyg?uszenie zlewozmywaka ze stali
    Od: Rentier <f...@g...com>

  • 7. Data: 2013-02-26 23:03:51
    Od: <a...@o...pl>

    Rentier <f...@g...com> wrote:
> [...]

    Nie wali, bo od drugiej strony jest folia.