  • 1. Data: 2013-01-26 10:30:01
    Temat: skrzypiący narożnik
    Od: s...@g...com

    Jak wygląda obecnie temat skrzypiących kanap narożnych? Skrzypią wam od nowości, czy
    raczej nie spotyka się obecnie tego problemu?
    Kupiłem narożnik za 3 tys zł i miesiąc był cicho a potem zaczął.
    Wszystkie standardowe na rynku skrzypią po takim czasie, czy to raczej wada?
    Jak sobie radzicie, aby nie skrzypiało? Zamawiacie ze wzmocnioną konstrukcją?

  • 2. Data: 2013-01-27 10:30:55
    Temat: Re: skrzypiący narożnik
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    ps.com...
[...]

    nic nie skrzypi i nie powinno

  • 3. Data: 2013-02-01 03:28:58
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 26 stycznia 2013 10:30:01 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Wszystkie standardowe na rynku skrzypią po takim czasie, czy to raczej wada?
    >
    > Jak sobie radzicie, aby nie skrzypiało? Zamawiacie ze wzmocnioną konstrukcją?

    Do bzykania kup materac z gąbki. Nie skrzypi.