  • 1. Data: 2012-12-27 18:16:50
    Temat: Re: Ekoskóra czy skóra naturalna
    Od: a...@g...com

    mam wypoczynek ze skóryalnej bycast, krzesła z naturalnej miękkiej, skrzynię na
    zabawki z ekoskóry miękkiej i pufę w przedpokoju z ekoskóry bycast(twardej).
    Wnioski są takie:
    1. naturalna 100krotnie wytrzymalsza od sztucznej (przecięta ekoskóra się pruje, a na
    naturalnej (przecięcie nożem) w ogóle się nie powiększa)
    2. skórę twardą lepiej się czyści - kanapy z naturalnego bycastu przeszły 4 lata
    tortur przy dziecku, zaschnięte resztki jedzenia, kaszki rozgniecione banany, nawet
    lakier do paznokci zmywany zmywaczem)
    3. naturalna lepiej się czysci i mniej plami- wilgotna ścierka z płynem do mycia
    naczyn i raz na o. 3,4 miesięce jakies tam mleczko do skóry.
    Rodzajów skór i ekoskór jest wiele i ceny są różne. najtanszy sztywny skaj taki po
    10zł za metr pęka i obłazi niemal od razu.
    Moja rada: droższa ekoskóra lub skóra naturalna (czasem ceny są podobne) i co ważne
    kolor. Mam kremowe krzesła w jadalni - porażka! na załamaniach po 5 latach widać
    brud, którego nie da się dotrzeć.
    Wybrałabym naturalną bycast - tania, na allegro kanapa od 2tys. lub te najdroższą
    naturalną (ona ma strukturę tej mięciutkiej, ale jest sztywniejsza) - kanapa z takiej
    na pewno nie taniej niż 5tys.