  • 1. Data: 2012-12-04 07:57:59
    Temat: Do czego nie klei sie silikon
    Od: k...@g...com

    Czy sa materialy, najlepiej miekkie i cienkie, do ktorych nie klei sie silikon?
    Folie jakies?

    Chce uszczelnic drzwi, ktore nie przylegaja do framugi, niestety zakladanie uszczelek
    nic nie daje, grubosc szpar jest bardzo zmienna. Pomyslalam, ze poloze na oscieznicy
    gruba sciezke silikonu, i domkne drzwi na noc, wtedy silikon plastycznie zamknie
    szczeliny. Jednak by drzwi nie skleic z rama musze czyms to odizolowac, czyms jak
    najcienszym.
    Jaka folia nie bedzie kleic sie do silikonu? Jakis populrny ogolnodostepny material?
    Bardzo dziekuje za pomoc i sugestie.

  • 2. Data: 2012-12-04 09:08:49
    Temat: Re: Do czego nie klei sie silikon
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 07:57:59 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    jak najcienszym.

    > Jaka folia nie bedzie kleic sie do silikonu? Jakis populrny ogolnodostepny

    Cienka folia- stretch.

  • 3. Data: 2012-12-04 09:36:14
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-12-04 07:57, k...@g...com pisze:

> [...]
    jak najcienszym.
    > Jaka folia nie bedzie kleic sie do silikonu? Jakis populrny ogolnodostepny

    Najpierw zapelnij lodówke.
    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2012-12-04 10:23:36
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    napisał:
> [...]
    jak najcienszym.

    > Jaka folia nie bedzie kleic sie do silikonu? Jakis populrny ogolnodostepny

    A co Ci przeszkadza klejenie do silikonu? Wystarczy jak się nie przyklei do drzwi.
    Powiedz jak wyszło, mam podobną sztukę do wykonania.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2012-12-04 14:37:46
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 09:08:49 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Cienka folia- stretch.

    Sprobuje, dziekuje.

    Nakloze silikon na miejsce przylegania drzwi, grube sciezki. Nastepnie folia, i
    domykam drzwi. W lazience do ladnego i wygodnego uformowania silikonu po nalozeniu
    spryskiwalam go plynem (mgielka) do mycia szyb, wtedy nie keil sie do placa podczas
    wyrownywania.
    W przypadku drzwi zastanawiam sie czy tez nie zrosic folii od strony stykajacej sie z
    silikonem

  • 6. Data: 2012-12-04 14:39:28
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 09:36:14 UTC+1 użytkownik Andrzej S napisał:

    > Najpierw zapelnij lodówke.

    Jestem blondynka, ale bez przesady - przez drzwi tarasowe do ogrodu umiem wyjsc.