  • 1. Data: 2012-11-28 09:46:33
    Temat: 2 plus 2 taki dzwonek
    Od: k...@g...com

    Czy istnieja takie bezprzewodowe dzwonki do drzwi, ktore beda mialy dwa przyciski
    wezwaniowe (piloty) i dwa urzadzenia grajace (gongi) jednoczesnie?
    Ma to byc do domu: pilot na furtke i brame jeden, a drugi na drzwi wejsciowe.
    Gongi dwa do umieszczenia wewnatrz domu na roznych kondygnacjach po jednym.

    Znacie cos podobnego?
    Najlepiej na baterie (bez ciagniecia kabli do bramy), jak i niedrogiego.

    Ogladalam na allegro, i sa albo dwa piloty plus jeden gong, albo dwa gongi plus jeden
    pilot. Czyli nie to, czego potrzebuje.
    Dwa zestawy "jeden pilot + jeden gong" nic nie daja, bo od jednego pilota zadzwoni
    tylko jeden gong, a ma byc slychac z kazdego pilota na dwa gongi.
    Rozwiazanie z dwoma zestawami "jeden pilot + dwa gongi" tez nie jest najlepsze, bo po
    co mi cztery gongi w domu.

  • 2. Data: 2012-11-28 09:51:43
    Temat: Re: 2 plus 2 taki dzwonek
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > Znacie cos podobnego?
    > Najlepiej na baterie (bez ciagniecia kabli do bramy), jak i niedrogiego.

    Fajnie by bylo gdyby kazdy gong i pilot byly zasilane normalnymi bateriami (AA lub
    AAA) - zastosuje akumulatorki. Nie wydaje mi sie ciekawe rozwiazanie, gdy piloty sa
    zasilane jakimis wynalazkami typu cr123a lub jeszcze inne, dziwniejsze i drogie
    baterie.

  • 3. Data: 2012-11-28 10:48:01
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 28 listopada 2012 09:51:43 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    zasilane jakimis wynalazkami typu cr123a lub jeszcze inne, dziwniejsze i drogie

    Myślę że masz dwa rozwiązania:
    1. Znaleźć schemat i zrobić własnoręcznie.
    2. Wybrać się na bazarek czy podobne miejsce w Twojej okolicy i kupić dwa komplety 1
    przycisk + 1 gong, najtańszych jakie znajdziesz. Najtańsze zapewne nie będą kodowane
    i będą działać na tej samej częstotliwości.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2012-11-28 11:25:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 listopada 2012 09:46:33 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Znacie cos podobnego?
    Kup dwa jednakowe zestawy(pilot+gong) Powinny działac na tych samych
    częstotliwościach ale sprawdz dla pewności w sklepie.

  • 5. Data: 2012-11-30 13:17:07
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    >Fajnie by bylo gdyby kazdy gong i pilot byly zasilane normalnymi bateriami (AA lub
    AAA) - zastosuje akumulatorki. Nie wydaje mi
    > sie ciekawe rozwiazanie, gdy piloty sa zasilane jakimis wynalazkami typu cr123a

    cr123 to nie jest dziwny wynalazek - od pewnego poziomu sprzetu
    jest wymagane cos lepszego i pewniejszego niz zwykle aa

    nie mowie, ze ding dong musi byc na cr123, ale mowienie o cr123 jak
    o wynalazakch swiadczy, delikatnie mowiac, o nieznajomosci tematu

  • 6. Data: 2012-12-02 13:56:19
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.11.2012 09:46, k...@g...com pisze:
> [...]
    > Rozwiazanie z dwoma zestawami "jeden pilot + dwa gongi" tez nie jest najlepsze, bo

    o ile pamiętam, to zestaw pilot + dzwonek ustawia się na danym kanale,
    tym samym można sparować więcej urządzeń..

  • 7. Data: 2012-12-04 07:51:43
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 13:56:19 UTC+1 użytkownik Albercik napisał:

    > o ile pamiętam, to zestaw pilot + dzwonek ustawia się na danym kanale,
    > tym samym można sparować więcej urządzeń..

    OK. A zrobię to sama w chinskich urzadzeniach za pomoca srubokreta?
    Bo specjalistycznej aparatury nie mam, urzadzenia te /tanie/ pewnie sa nierozbieralne
    /zatopiony plastik/, jak i nie ma pewnie zadnego gniazda by podlaczyc do komputera.

  • 8. Data: 2012-12-04 10:21:06
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 07:51:43 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    nierozbieralne /zatopiony plastik/, jak i nie ma pewnie zadnego gniazda by podlaczyc

    A jakby było gniazdo do komputera to po co? Przecież to nie programowalne. Koszt
    gniazda USB jest wyższy niż całej reszty w środku.
    Najtańsze działają zawsze na tym samym kanale, co bardziej zaawansowane mają
    możliwość wyboru prostym przełącznikiem. Idź do sklepu i sprawdź.

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2012-12-04 23:33:00
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > k...@g...com

    Masz dwukondygnacyjną kawalerkę? :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2012-12-12 21:21:05
    Temat: Re: 2 plus 2 taki dzwonek [OT]
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2012-12-04 23:33, wolim pisze:

    > Masz dwukondygnacyjną kawalerkę? :)

    Kiedyś mi ktoś coś takiego chciał wynająć - na dole kuchnia + lazienka +
    przedpokój, na górze "open space" z max. wysokością 160cm :D

    P.