  • 1. Data: 2012-12-21 12:43:20
    Temat: NicerDicer Plus - warto kupić?
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    Witam!

    Czy ktoś ma i mógłby podzielić się
    swoją opinią na temat NicerDicer Plus
    z topshop za 249 zł?
    Warto to kupić?

    Pozdrawiam
    E.Z.

  • 2. Data: 2012-12-22 00:07:32
    Temat: Re: NicerDicer Plus - warto kupić?
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości
    news:50d44b4d$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś ma i mógłby podzielić się
    > swoją opinią na temat NicerDicer Plus
    > z topshop za 249 zł?
    > Warto to kupić?

    A ja się dziwię skąd biorą naiwniaków kupujących w różnej maści tv
    marketach...

    http://allegro.pl/nicer-dicer-plus-szatkownica-kraja
    lnica-tarka-i2879852955.html

  • 3. Data: 2012-12-22 05:54:23
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    > A ja się dziwię skąd biorą naiwniaków kupujących w różnej maści tv
    > marketach...
    > http://allegro.pl/nicer-dicer-plus-szatkownica-kraja
    lnica-tarka-i2879852955.html
    Rozumiem, że naiwność Twoim zdaniem polega na kupowaniu
    w markecie tv, a nie w kupowaniu w ogóle takich rzeczy.
    Na Allegro cena jest niższa, ale czy w ogóle warto to kupić?

    Pozdrawiam
    E.Z.

  • 4. Data: 2012-12-22 15:30:10
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Rozumiem, że naiwność Twoim zdaniem polega na kupowaniu
    > w markecie tv, a nie w kupowaniu w ogóle takich rzeczy.

    Naiwność to wiara, że plastikowe pudełko jest warte 250zł tylko dlatego, że
    jest reklamowane w tv.

    > Na Allegro cena jest niższa, ale czy w ogóle warto to kupić?

    Sprecyzuj co dla Ciebie znaczy "warto".

  • 5. Data: 2012-12-22 16:26:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 12:43:20 UTC+1 użytkownik E.Z. napisał:
    > Witam!
    >

    > Czy ktoś ma i mógłby podzielić się
    >
    > swoją opinią na temat NicerDicer Plus
    >
    > z topshop za 249 zł?
    >
    > Warto to kupić?

    Spam?

  • 6. Data: 2012-12-22 17:26:23
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    > Spam?

    Czekałem kiedy znajdzie się taki i... także
    na tej grupie, który we wszystkim widzi spam.

    Lepiej nie pisz na żadną grupę, bo na każdej
    będę odpisywał na Twój news : Spam?

  • 7. Data: 2012-12-22 17:59:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kb4g5m$uf7$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości

    > Naiwność to wiara, że plastikowe pudełko jest warte 250zł tylko dlatego,
    > że jest reklamowane w tv.

    A nie wiara w to, ze warto dac 40 pln bo wyglada na tanio, nie przejmujac
    sie trescia i iloscia komentarzy negatywnych?

  • 8. Data: 2012-12-22 18:33:39
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > A nie wiara w to, ze warto dac 40 pln bo wyglada na tanio, nie przejmujac
    > sie trescia i iloscia komentarzy negatywnych?

    To już wybór kupującego. Wkleiłem pierwszego z brzegu linka ilustrującego,
    że cena 250zł jest absurdalna.
    Ofert sprzedaży tego wynalazku jest wiele, można przebierać w ofertach i
    wybrać sprzedawcę, który odpowiada kupującemu. Co istotne, żadna z tych
    ofert nie przekracza połowy kwoty, którą chciał pierwotnie wydać autor
    wątku...

  • 9. Data: 2012-12-22 20:46:43
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-12-22 17:26, obywatel E.Z. uprzejmie donosi:

    Nie strasz, nie strasz...

    qr.a

  • 10. Data: 2012-12-23 13:01:23
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    Sprawą nadrzędną jest przydatność takiego urządzenia,
    jego niezawodność.
    Jeśli okazałoby się, że bardzo szybko się tępi lub łamie,
    to nawet 20 zł nie warto wydać.
    Stąd moje pytanie do użytkowników, ale tacy się nie
    odezwali.
    Trzeba także pamiętać o kosztach przesyłki.

    Pozdrawiam
    E.Z.