  • 1. Data: 2013-01-14 10:40:05
    Temat: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Szukam opinii nt. http://www.technoline.eu/details.php?id=1549&kat=120
    #

    Potrzebuję do mieszkania 2 pok. + łazienka (centralne ogrzewanie).
    Chodzi mi nie tyle o oszczędności co o polepszenie komfortu cieplnego -
    wracam z pracy i nie chciałbym czekać aż się nagrzeje. I analogicznie
    aby na noc się wyłączało bo czasem zapomnę i jest gorąco w nocy.

    --
    radar

  • 2. Data: 2013-03-01 14:30:42
    Temat: Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 10:40:05 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]
    chciałbym czekać aż się nagrzeje. I analogicznie aby na noc się wyłączało bo czasem

    To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
    Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

  • 3. Data: 2013-03-03 09:19:57
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-03-01 14:30, Rentier pisze:
    > To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
    > Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

    Do mieszkania!
    Te z linku są raczej "bezprzewodowe" niż "wifi". Nic innego konkretnego
    nie znalazłem i szukam opinii o tychże właśnie.

    --
    radar

  • 4. Data: 2013-03-18 12:44:27
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

> [...]
    >
    > To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
    > Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

    Dzień Dobry.
    A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy,
    że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię
    na konkretny temat ;p

    Łukasz

  • 5. Data: 2013-03-18 13:35:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 12:44:27 UTC+1 użytkownik Łukasz napisał:
    > A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy,
    >
    > że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię
    >
    > na konkretny temat ;p

    Rentier chociaż Swoim postrem cos wniósł do tematu- być może pytający przemyśli temat
    i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.
    Miałem podobnie: kiedys pytałem jakie grzejniki kupić- ktoś odpisał nie na temat- "po
    co Tobie grzejniki zrób podłogówke". Przemyślalem temat i podłogówke zrobiłem. Ale
    tylko na parterze i w łazienkach a grzejniki dałem do sypialni. I te grzejniki w
    sypialniach zamiast podłogówki to był największy błąd na mojej budowie;)W kolejnym
    domu będzie 100% podłogówki.
    Ty Swoim postem do tematu nic nie wniosłeś
    Żeby nie było ze i ja nic nie wniosłem to napiszę że zgadzam się z Rentierem- głowice
    wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.
    Dodam jeszcze że większego sensu nie ma równieżz krótkotrwałe okresowe obniżanie
    temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)
    Zyski z tego praktycznie pomijalne a bardzo to niekomfortowe co zreszta pytający
    zauważył.

  • 6. Data: 2013-03-19 18:09:15
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-03-18 13:35, Kris pisze:
> [...]

    Właśnie!

    > Rentier chociaż Swoim postrem cos wniósł do tematu- być może pytający przemyśli
    temat i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.

    Wniósł tyle, że przeczytał mój post bez zrozumienia ;) Chciał mi kocioł
    w bloku montować ;))) a zaznaczyłem, że mam CO...

    > Żeby nie było ze i ja nic nie wniosłem to napiszę że zgadzam się z Rentierem-
    głowice wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.

    Uzasadnij.

> [...]
    temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)
    > Zyski z tego praktycznie pomijalne a bardzo to niekomfortowe co zreszta pytający

    Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję
    bez ograniczeń.

    --
    radar

  • 7. Data: 2013-03-19 19:32:16
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 18:09:15 UTC+1 użytkownik radar napisał:

    > Właśnie!

    temat i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.

    > Wniósł tyle, że przeczytał mój post bez zrozumienia ;) Chciał mi kocioł
    >
    > w bloku montować ;))) a zaznaczyłem, że mam CO...

    Zrozumienia to u Ciebie nie ma.

> [...]
    temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)

    > Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję

    Jak wprowadzisz ograniczenia to będziesz płacił albo 2 zł mniej albo więcej.
    Zbytnie krótkookresowe obniżenie temperatury wymaga więcej energii przy powrocie do
    temperatury właściwej niż utrzymywania stałej, a obniżanie o 2-3 stopnie nie wpłynie
    zauważalnie na rachunek.

    --
    ZZ@private

  • 8. Data: 2013-03-19 20:01:18
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 9. Data: 2013-03-20 20:06:07
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-03-19 19:32, ZbyszekZ pisze:
    > Jak wprowadzisz ograniczenia to będziesz płacił albo 2 zł mniej albo więcej.

    Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Skręcam kaloryfery jak wychodzę, odkręcam
    jak jestem w domu.

    P.S. Błagam o ludzkie cytowanie!

    --
    radar