    From: Einstein <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Autoryzowany serwis lodówek
    Date: Tue, 12 Feb 2013 11:16:05 +0100

    Witam
    Na rynku jest wiele firmy produkujących lodówki. Która marka ma
    najlepszy autoryzowany serwis? Chodzi o to aby na naprawę nie czekać np.
    powyżej tygodnia. Mam lodówkę INDESIT BAAN 33 P i żaden z
    nieautoryzowanych fachowców nie chciał się podjąć naprawy. Serwis
    zaproponował mi wizytę za tydzień, w cenie 116 zł brutto godzina.
    Problem dotyczy zamarzania wody przy korytkach ociekowych na tyle
    lodówki. Ja stawiam na termostat lub małą ilość czynnika chłodzącego.