    From: "Kris" <k...@W...PL>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Gdzie tanie płyty meblowe [slask]
    Date: Fri, 16 Mar 2012 20:22:10 +0100

    Użytkownik "Mamut" napisał w wiadomości grup
    -discussion-forums@vbfl9...

    Gdzie kupujecie tanie płyty meblowe. Chce sobie zrobić sporo półek we wnęce
    a ceny w hipermarketach powalają. Jak sobie policze koszt szafeczki z paroma
    półkami to wychodzi jak za dwie drogie szafy. Może jakiś sklep internetowy z
    takim czymś z możliwością odbioru osobistego gdzies na Śląsku ?

    http://www.plyta-meblowa.pl/rozkroj/
    Odnośnie cen to koszt transportu powoduje ze się nie opłaca wysyłkowo ale
    zawsze korzystam z tej strony aby sobie rozkrój przygotować.
    A co do cen w marketach to jest trochę drożej jak w normalnym sklepie z
    akcesoriami ale cięcie w cenie jest w marketach a w sklepach za cięcie
    potrafią doliczyć i dodatkowo jeszcze 20% doliczają powierzchni za "odpady"
    Dlatego warto przygotować gotowy rozkrój i kupować cale płyty. Sporo mebli
    ostatnio robiłem i zaopatruje się w lokalnym sklepie. Ceny w zależności od
    koloru od 25 do nawet 40 zł mkw. Ja mam tu akurat cięcie w cenie tylko jak
    nie biorę całej płyty to 20% doliczają. No i za oklejanie liczą ale jakieś
    grosze to wychodzi.