eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości? › Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
  • Data: 2015-05-21 18:41:07
    Temat: Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 May 2015 13:45:46 +0200, Kżyho napisał(a):

    > Okoliczne działki są wystawiane po 120-130 zł/m2.
    > Moją wystawiam za 101 zł/m2.

    Generalnie dość drogo jak na 20-30km od dużego miasta. Ja mam porównanie do
    Wrocławia i w takiej odległości byłaby to nadal droga działka. W podobnej
    cenie kupisz działkę o analogicznej powierzchni w Kobierzycach -
    wieś/miasteczko 17km od centrum Wrocławia, bogata gmina, pełna
    infrastruktura, A4 i AOW obok. Oczywiście rozrzut cen nadal jest spory i
    sięga kilkuset procent, ale jak dla mnie dość sporo chcesz jak za to, co
    opisałeś (a sąsiedzi całkiem odlecieli). Co z mediami?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl