    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grubość otuliny rury miedzianej
    Date: Fri, 3 Jun 2011 16:10:48 +0200

    Sprzęt Galary jest ponoc przyzwoity, firma ich od niedawna robi tez pompy
    ciepła

    > Aha i nigdy jej nie włączałem jeszcze :-) Może warto ?

    teraz będe montował grzałkę na dniach i kupie watomierz taki z allegro za
    30zł
    http://tnij.org/watomierz12

    wiem ile teraz mnie kosztowało podgrzewanie wody, niestety energia musiała
    sie marnować
    w komin
    ale przy okazji podłogówka była ciepła w łazienkach

    tez jestem bardzo ciekaw jaki będzie koszt na grzałce.

    Mam też instalację pod przepływowy podgrzewacz przygotowaną,
    i też to rozważam, tylko taki 21kW dobry to ponad 2k trzeba
    dać, dlatego narazie przetestuję grzałkę za ok 200zł :)

    dla każego pewnie co inngo będzie opłacalne
    jak bardzo malo to przewnie przepływowy wyjdzie najkorzystniej przy takim
    zbiorniku wielkim

    ja akurat mam zbiornik 200l.

    a jak teraz ogrzewasz wodę?

    pozdrawiam