eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGruntowne czyszczenie kabin i porcelanowej armatury z kamienia › Re: Gruntowne czyszczenie kabin i porcelanowej armatury z kamienia
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 7 Jul 2020 12:10:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Gruntowne czyszczenie kabin i porcelanowej armatury z kamienia
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 lipca 2020 10:51:57 UTC-5 użytkownik KIKI napisał:

    > Np kabinę co pewien czas trzeba myć Szopem od Atlasa. Inaczej nie puści
    > za diabła. Szop ma napisane w karcie produktu 5% H3PO4. No ale wydaje mi
    > się nieco za słaby. Zawsze mam gogle robocze takie szczelne żeby do oka
    > nie nakapało.
    > Ten Derast to z czego się składa?

    To troche zalezy z czego masz instalacje kanalizacyjna. Jak pcv to w sumie jeden kit.
    Jak po drodze gdzies jest zeliwo, stal to lepiej unikac hcl.

    Kup tego fosforowego i bedzie dobrze. On nawet bardziej stezony nie pali rąk.
    Robilem z nim troche i w sumie tylko jakbys polal rece i na chwile zostawil to sie
    dzieje krzywda. Jak pochlapie ale opluczesz i mydlem umyjesz to na skorze nic nie
    widac.