    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 13 Jul 2017 09:25:57 +0200

    Thu, 13 Jul 2017 00:01:28 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Tak wychodzi po podzieleniu wszystkich kosztów przez zużycie?
    > Razem z wszystkimi haraczami? To całkiem nieźle, myślałem że 25 groszy
    > u mnie to mało.

    Oczywiście że nie, tyle kosztuje sam prąd i sam gaz, pewnie netto. Ale
    takie przyjmowanie danych jest bezsensowne, bo to się nijak nie przekłada
    na późniejsze rachunki. Średnio do obliczeń wypada przyjąć, że gaz kosztuje
    0,24 zł brutto (u mnie 0,28 zł brutto) a prąd w 2T 0,30 zł brutto (u mnie
    0,36 zł brutto).

    --
    Pozdor
    Myjk