  • Data: 2017-07-23 23:18:20
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 23 lipca 2017 23:01:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ale po co jak mogę wodę wymienić? No i taniej bedzie

    Nie będzie ani taniej ani szybciej.
    Wsypanie dwóch łyżek chloru do basenu zajmuje minutę, wylanie 9m3 i wlanie
    nowej - cały dzień. I jeszcze dwa kolejne żeby się sensownie nagrzała.
    Nie widzę w tym żadnego, najmniejszego nawet sensu.

    Zamiast zwykłego najtańszego chloru możesz używać tabletek multifunkcyjnych,
    np. takich:

    http://allegro.pl/aqua-chlor-multi-tabletki-20g-chem
    ia-do-basenu-1kg-i6856397932.html

    30 pln wystarczy na prawie 3 miesiące, czyli z grubsza - pełen sezon
    w naszych warunkach. 9m3 wody u mnie kosztuje 49,5 pln.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.