  • Data: 2018-12-28 20:27:33
    Temat: Re: Grzanie wody sloncem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie uwazalem a dalej uwazam. Poczekamy jak pape bedziesz darl jak bedziesz wymienial
    pape na tym duzym dachu. Przy okazji sie okaze ze polowa desek tez jest do wymiany.
    Wymiana u ciebie papy bedzie balsamem dla moich oczu a nie krazek rurki za 150
    zlotych polozony hobbystycznie na strychu. Do tego krazek rurki moge na strychu
    polozyc albo nie polozyc. A tobie jak dach zacznie przeciekac to bedziesz musial
    naprawic. I im bardziej bedziesz rzezbil w gownie tym drozej bedzie kosztowalo. Moje
    oczy zabalsamuje podatek katastralny jaki bedziesz placil. Ostatnia przeszkoda do
    wprowadzenia zostala zlikwidowana. W nastepnym roku go nie bedzie bo to rok wyborczy.
    Masz rok odroczenia. Roznimy sie tym ze ty dzisiaj ogladales kazda zlotowke a ja
    ogladalem projektory. Chinczyk sie powoli konczy. Epson fhd jest do zadan specjalnych
    i albo potrzebuje projektor za 4-5 tysiecy i spauperyzowanie epsona czy moze epson hd
    za 1200 i pozostawienie tego fhd na tronie dokad laserowe nie zrobia sie troche
    tansze.