  • Data: 2015-11-05 17:17:07
    Temat: Re: Grzejecie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 16:51:08 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Masz podłogówkę w garażu? Ty burżuj jesteś.

    W dwoch garazach ;) No mam - wyszly petle co 40cm czyli na oba garaze po ~31m2
    kazdy - w sumie jakies 100m, czyli razem z dodatkowym miejscem w rozdzielaczu
    etc jakies 300 pln :) Dwa kalafiory wyszlyby drozej ;)

    Choc szczerze mowiac - poki co petle garazowe mam zamkniete, nie grzeje - nie
    ma potrzeby. Dobrze, ze nie ocieplalem sciany miedzy domem, a garazem bo
    dzieki temu jest tam zawsze powyzej zera :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.