  • 11. Data: 2012-10-25 22:11:52
    Temat: Re: Grzejniki problem
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7ec0fed1-a820-448d-a25f-7bbb30948387@googlegrou
    ps.com...

    Grzejniki odpowietrzałem. Pompę także.

    Super, tylko nowy zład ma dużo ropzuszczonego powietrza i w miarę ogrzewania
    będzie się ono wygazowywać z wody.Górne grzejniki trzeba więc będzie
    odpowietrzyć kilkukritnie lub założyć tam na jakiś czas odpowietrzniki
    automatyczne lub na zawsze automaty mini (bezpływakowe) które załatwią ten
    problem.

    Jako mocno powinien być wykręcony zwrotny na grzejniku (ten zakręcany na
    imbus). Na poczatku był niemalże odkręcony na max , potem trochę go
    wkręciłem.

    Nie ruszaj w ogóle zaworów imbusowych, a zwłaszcza powrotnego. Te zawory
    mają być otwarte na max. Służą TYLKO do odcięcia grzejnika a nie do
    regulacji. Do regulacji służą kryzy na zaworach termostatycznych.

    DOdatkowy problem to chłodny ostatni grzejnik. Odpowietrzałem go ale dalej
    jest chłodny. Jak ustawiłem pompę na max , to
    sytuacja się polepszyła i był gorący u góry a na dole zimny.

    I co? Wyciągnąłeś z tego jakieś wnioski?
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2012-10-26 08:43:21
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >I co? Wyciągnąłeś z tego jakieś wnioski?

    Zawory powrotne te na imbus są otwarte chyba na max. Dokładnie nie wiem , bo
    bałem się że wypadnie zaworek ...
    W pomieszczeniach jest żądana temp. więc chyba grzejniki działają dobrze.

    Profilaktycznie je jeszcze raz spróbuję odpowietrzyć.