    Subject: Re: Gwintownica
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Mon, 30 Sep 2019 17:43:45 +0200

    > Parę lat temu (z 10) kupiłem za mniej niż 200 komplet do 2" w metalowej
    > walizce polskiego producenta.
    > Robiłem nią swoją kotłownię (kocioł na drewno + 2 bufory), gwintowałem
    > rury 5/4, 1 i 3/4". Do "domowego" użytku nic lepszego nie trzeba.
    > Wypożyczenie wyszło by mnie 2x więcej niż ten zakup - robiłem sam
    > wieczorami.
    >

    > TG
    kiedyś, w 2015 roku zapragnąłem podwyższyć estetykę rur które miałem w
    remonowanym mieszkaniu. jako że przyszło mi wymieniać rurki 3/4 cala
    które miały 6 kolanek, to stwierdziłem że kupię gwintowice. najtańsza z
    allegro, przecież 12 gwintów zrobi - co nie? szło tak ciężko, mozolnie,
    kosztowało to tyle pracy, wysiłku że w ciągu jednego dnia nie dałem rady
    zrobić wszystkich gwintów. to był najgorszy majstrokowiczowy pomysł jaki
    miałem. uwierz mi że nie lubisz mieć gwintownicy do rur. choćby dla tego
    że żelazne rury są (przynajmniej w teorii) najmniej trwałe. Zapłać za
    usługę gwintowania - zapomnij o problemie.
    ToMasz