  • Data: 2019-10-01 14:18:32
    Temat: Re: Gwintownica
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.10.2019 o 10:45, Budyń pisze:
    > a ja teraz tez łazienkę robię - ale wyprułem wszystko do spodu i dłem nową
    instalacje w pexie. W dzisiejszych czasach robić w stali ??
    A kto powiedział, że robię ze stali??
    Robię z PP zgrzewanego - woda i pex - c.o. Do nagwintowania mam te rurki
    stalowe, gdzie będą ucięte i podłączone do plastikowych (2x ciepła woda,
    3x zimna, 2x c.o. zasilanie, 2x c.o. powrót. Ty tyle w związku z samą
    łazienką.
    Jacek