    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: I jeszcze jedno.
    Date: Sun, 30 May 2010 17:29:29 +0200

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message news:htt5vh$iu$1@news.onet.pl...

    > Gdybym się wczuł w rolę inwestora to bym Ci odpowiedział:
    > Ma być tanio i dobrze, a jak nie będą ryksztosowały to pan przyjedziesz i
    > pan zryksztosujesz, a jak trza będzie wymieniać to zapłacę paragonami.

    Nie wolno straszyć płaceniem paragonami :-) paragony wręcza się z
    zaskoczenia po wcześniejszym poprawieniu roboty gdzie inwestor dowiezie
    drugi raz te same materiały.
    Inaczej trzeba będzie zapłacić kolejnemu za to samo plus za skucie.
    Trzeba bardzo kulturalnie porozmawiać, że wykonawca zrobił źle, on musi się
    zggodzić z tym. Trzeba mu powiedzieć "proszę pana, nic się nie stało, to
    tylko trochę tego i tego...zróbmy to dobrze"
    Skoro to nic wielkiego więc wykonawca robi poprawki a na koniec wypłata w
    paragonach :-)
    Dobrze dac do podpisania świstek co do poprawek i tak dalej.. Taki
    protokolik czy wpis do zeszytu rozliczeń.
    Ja teraz robię wydruk z rubrykami i podpisujemy się na nim co wykonane, a co
    nie.