  • Data: 2019-09-20 21:06:52
    Temat: Re: Ile schnie tynk gipsowy i dlaczego rok?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 września 2019 11:49:45 UTC-5 użytkownik Marek napisał:

    > W lipcu był człowieki z czujnikiem by mi sparwdzil wilgotność
    > posadzki po jej wygrzaniu i wyszło mu OK (nie pamiętam wartości ale
    > można kłaść podłogę), poprosiłem wtedy żeby sprawdził te plamy na
    > suficie i faktycznie wtedy wyszło na plamie coś koło 70% czyli wtedy
    > była wilgoć. Ale minęło 2mies ostrego wietrzenia i ciągle plamy są.
    > Nie mam teraz dostępu do czujnika ale może faktycznie sprawdzę
    > megaomomierzem jak Budyń radzi czy to wpda czy tylko wybarwienia. Bo
    > na ścianach są też takie podobne wybarwienia mimo, że są już suche

    Seka, seka.

    Plamy sa i nie znikna. Woda przeniosla do tej gladzi/tynku jakies smieci. Czy to rdza
    czy jakies wapienie ale przyniosla, tam z stropu.

    I to nie zniknie.
    Ale tez nie zaszkodzi jak nie bedziesz mial dodatkowej wody.

    Albo zasmaruj cienko nowym gipsem albo zamaluj i sie nie przejmuj.

    To jest miedzy innymi powod dla ktorych nie lubie tynkow gipsowych i nie rozumiem
    czemu ludzie je stosuja.

    Ale co tam kto lubi. Ja zrobilem cementowe i poza paru pajaczkami com je po 3-4
    latach zamalowal jest spoko.