eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIlość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie › Re: Ilość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie
  • Data: 2014-01-23 14:47:36
    Temat: Re: Ilość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-23 14:28, Kris pisze:

    > I tu jest cały problem
    > Nie mam reku, mam dom wybudowany w 2007/2008 roku i co za "komfort" dałby mi reku?
    moze inaczej: jaki mam dyskomfort z braku reku?

    Nie wiem, jaki Ty masz, ale wiem, jaki ja mam.

    Woda mi się skrapla na oknach od wewnątrz. Co rano mam tyle wody na
    szybach, że tylko patrzeć, jak pleśnią wszystko zarośnie. Ścieram to
    codziennie, ale to syzyfowa robota.

    Przydałaby się skuteczniejsza wentylacja, która nie powiększyłaby mi
    kosztów ogrzewania zimą.

    --
    MN