  • Data: 2023-09-25 20:06:43
    Temat: Re: Indukcyjny piec CO
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun M...@j...cb ...

    > Energię zawartą np w węglu też wytworzyło słońce, każdy rodzaj
    > energii na ziemi to dzieło natury a nie człowieka. Rolą człowieka
    > jest aby stworzyć dla niej rodzaj akceleratora który uczyni ją
    > wydajniejszą. Pompa ciepła to już taki akcelerator na miarę
    > perpetuam mobile?

    Ale na chuj podważasz podstawy skoro nie masz zielonego pojecia o
    temacie?
    Nie rozumiesz nawet roznicy miedzy PC gruntowa a powietrzna...

    Przyjmij do wiadomosci, ze jezeli ogrzanie twojego domu kotłem
    indukcyjnym czy inna farelka zuzyje przez sezon 10.000kwh to PC o ile
    bedziesz sie trzymał podstawowych spraw typu ogrzewanie
    niskotemperaturowe zuzyje ci 2500kwh.
    Nic wiecej nie jest ci do szczescia potrzebne bo inaczej jest ryzyko
    rozerwania pojemnika przymocowanego do szyi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.