  • Data: 2009-10-27 17:14:40
    Temat: Re: Instalacja alarmowa
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "euro" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:hbta07$73c$1@inews.gazeta.pl...
    > witajcie,
    > jestem w trakcie tworzenia elekrykti w domu jednorodzinnym.
    > 1 sza pietro ma 4 pokoje + antresola +parter z duzym salonem, wiatrolap
    > itp. razem 3 okna na dole.
    > elektryk proponuje zalozenie instalacji alarmowej za 1100 zl. dodatkowo,
    > mowi ze tyle to kosztuje bo jest duzo kabli itp.
    > 1) czy warto taka instalacje alarmowa zakladac?
    > 2) cena jest korzystna waszym zdaniem?
    > 3) najwazniejsze pytanie. jakie waszym zdaniem sa korzysci takiej
    > instalacji. nie zalezy mi na szybkim przyjezdzie agencji tylko o innych
> [...]

    Ja tez sie zastanawialem czy zakladac alarm
    ale jak zrobili wlam do siostry i skubneli ja na
    4 tysie (same drzwi zewn 1500) to stwierdzilem
    ze lepiej ten tysiac czy dwa wylozyc na alarm
    i spac spokojniej.
    A obecnie przy tym kryzysie tym bardziej
    bym sie nie zastanawial bo zlodziejstwo bedzie
    w rozkwicie.
    Ja zaplacilem za alarm okolo 1500 i tyle samo
    mi zaproponowali za zalozenie wiec zalozylem sam.
    Ja dodatkowo zakupilem cos takiego
    http://www.satel.pl/pl/product/265/GSM%20LT-1S,Modul
    _komunikacyjny_GSM
    i za firme ochroniarska robie ja z tesciem -
    dojezdzamy w 10min wiec 2 razy szybciej
    niz chlopcy z agencji.
    Mozliwosc powiadamiania ma obecnie chyba kazda centrala
    jednak dla GSM nie trzeba kabla i jest nizszy
    abonament a mozna tez kupic prepaida.

    Pozdr
    J23