    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja dla tv naziemnej
    Date: Fri, 7 Dec 2018 14:10:09 +0100

    W dniu 28.11.2018 o 12:22, yabba pisze:

    > Kabel o długości 11 metrów nie potrzebuje żadnego wzmacniacza. Pod
    > warunkiem, że jest to kabel dedykowany dla telewizji naziemnej albo
    > satelitarnej.
    >
    > Te są dobre:
    > https://sklep.delta.poznan.pl/kable-koncentryczne-75
    -w_l1_c28.html
    > Za wyjątkiem RG-6/U.
    >

    > Te są niedobre:
    > https://sklep.delta.poznan.pl/kable-koncentryczne-75
    -w-do-telewizji-przemyslowej_l1_c157.html

> [...]
    > polaryzacji niż pozostałe kanały.
    >
    > Kanały:
    > MUX-1    42
    > MUX-2    43
    > MUX-3    31
    > MUX-8    9
    >
    > Mały nadajnik MUX-3 z programami TVP jest też w Wągrowcu na ul.
    > Mickiewicza 13a. Możesz spróbować odebrać go na kawałku kabla zamiast
    > anteny. Kanał 31
    >
    > Jeśli masz okna wychodzące na Chojnę, to można pokusić się o spróbowanie
    > anteny pokojowej szerokopasmowej, ale gwarancji nie ma żadnej, że zadziała.
    .html

    > Jako zewnętrzną antenę wybrałbym w kolejności od najlepszej:
    >
    > https://sklep.delta.poznan.pl/antena-szerokopasmowa-
    bx-1000-olympia-red-eagle_l1_p11888.html

    > https://sklep.delta.poznan.pl/antena-szerokopasmowa-
    bx-900-combo-viva-red-eagle_l1_p12711.html

    > https://sklep.delta.poznan.pl/antena-szerokopasmowa-
    285-1221-60_l1_p10333.html

    > https://sklep.delta.poznan.pl/antena-logarytmiczno-p
    eriodyczna-atk-log5-1221-60-dipol_l1_p10960.html

    > https://sklep.delta.poznan.pl/antena-szerokopasmowa-
    ax-galaxy-combo_l1_p11928.html

    > Najlepiej zadzwoń do tego sklepu i porozmawiaj z nimi. Powinni się
    > orientować jakie anteny najczęściej sprzedają do Wągrowca i klienci nie
    > narzekają.
    > Albo zobacz w lokalnym sklepie jakie mają anteny.
    >
    > Do tego kup odpowiednie wtyczki.

    A ja mam takie małe pytanie powiązane - czy z tej samej anteny mogę
    odbierać radio UKF czy muszę mieć osobną?
    Jeżeli osobną, to jaką byś polecił?
    Mieszkam w takim miejscu, że akurat mam jakiś zanik mocny fal radia na
    FMie i w domu wszystkie odbiorniki łapią spore zakłócenia albo w ogóle
    niektórych stacji nie łapią.
    Będę wymieniał okablowanie antenowe do tv, to może bym też od razu sobie
    ogarnął doprowadzenie radia do amplitunera. Tylko właśnie nie wiem, jak
    to z tym radiem jest...
    Jeżeli to ma znaczenie, to mieszkam stosunkowo niedaleko od lotniska i
    znajdującego się tam radaru...

    Pzdr
    --
    /__/_* /