  • Data: 2015-11-03 12:55:01
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Gregoriusx <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-03 o 09:55, Adam Sz. pisze:

    > Poza standardem dalbym kabel pod czujke zmierzchowa (zeby sterowac pozniej
    > obwodami oswietleniowymi na zewnatrz),

    Dorzucił bym jeszcze puszki i okablowanie na sufitowe czujki ruchu do
    zapalania światła w wiatrołapie i na korytarzu - super wygodna sprawa.
    Ja mogę dodatkowo zmostkować czujkę wyłącznikiem jeżeli chcę żeby
    światło paliło się stale bo np. coś robię w danym miejscu.

    > gdzie bedziesz mial
    > telewizory (pociagnalbym *przynajmniej* po dwie skretki - dzisiaj Internet

    W okolice TV pociągnął bym 4 skrętki (TV, Sat, ampli, konsola a jeszcze
    np na player sieciowy albo htpc).

    --
    Gregorius