    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Date: Tue, 3 Nov 2015 20:23:57 +0100

    W dniu 2015-11-03 o 19:37, Dupek Żołędas pisze:
    > W istocie.
    > Kiedyś (dosyć dawno) jak zobaczyłem cenę tego wyszukanego produktu to
    > Już nigdy do tematu nie powróciłem.
    > Obecnie przy WiFi to zupełnie bez sensu.

    No niestety się nie zgodzę, bo WiFi to się nadaje do posurfowania po
    necie i tyle. Jak chcesz mieć jakieś sensowne transfery przy większych
    ilościach danych, np. robiąc backup na NASa lub po prostu wrzucając
    gigabajty na coś po sieci, to już WiFi choćby najlepsze jest do bani.
    Ale każdemu według potrzeb...
    Według mnie lepiej, żeby jak co te kable w ścianie były, nawet bez
    gniazdek, niż jak się potem okaże, że w sumie by się przydały, ale już
    po ptakach, bo by trzeba demolować pół chaty.

    Pzdr
    --
    /__/_* /