  • Data: 2015-11-03 22:29:54
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Gregorius <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-03 o 22:16, Adam Sz. pisze:

    > Najtanszy switch 1Gbit kosztuje tyle co jedno gniazdko:

    Niby można dupę szkłem, ale w tym wypadku papier dużo drożej nie
    wychodzi. Podwójne Berkery niekranowane 5e kupowałem afair pod 42 zł,
    dolicz jeszcze koszt gniazdka zasilającego do switcha, burdel z kablami
    i spadek wydajności bo z resztą sieci komunikacja leci po jednym kablu +
    czasami słaba wydajność tego typu zabawkowych switchy.

    --
    Gregorius