  • Data: 2019-11-27 16:38:14
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 27 November 2019 07:49:24 UTC-6, Budyń wrote:

    > Art. 62. Pr. bud.
    > Kontrole obiektów budowlanych w czasie ich użytkowania
    > 1.
    > Obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela
    lub zarządcę kontroli:
    > 1)
    > okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego:
    > a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy
    atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania
    obiektu,
    > b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
    > c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
    wentylacyjnych);

    > spuść trochę pary :-)

    Standardowy przypadek:
    -przyszedlem zapytac o rade
    -wasze rady mi sie nie podobaja
    -zaczne sie wymadrzac zeby udowodnic ze wasze rady sa do dupy
    -nie tylko bede sie wymadrzac ale zaczne was probowac przekonywac
    -bede to robic po buracku

    Ja zazwyczaj odpadam jak widze punkt trzeci. Bo po kij sie ktos pyta jak wie lepiej?