  • Data: 2019-11-27 17:26:39
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-27 o 17:17, roman pisze:

    > Nie wolno stosować rur pękniętych.

    Potrafisz wskazać jakikolwiek zapis prawny, który tego zabrania?

    Poza tym rura nie była pęknięta lecz pospawana. Może miszcz ją pospawał
    tak na wszelki wypadek, żeby czasami kiedyś nie pękła w tym miejscu?

    Byłeś przy budowie tej instalacji, że wiesz co było i dlaczego tak
    miszcz zrobił?

    > Słyszałeś o czymś takim jak badania metalograficzne spoin?

    Słyszałem. A słyszałeś o "tymitunie?"

    > Nie ma żadnego zaworu w tym ciągu.

    No to może ktoś majtki wieszał i rura pękła na skutek przeciążenia?