  • Date: Wed, 09 May 2012 09:34:16 +0200
    From: Andrzej S <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja internetowa

    W dniu 2012-05-07 20:51, ark_fx pisze:
    > Witam,
    > właśnie skończyłem kłaść instalacje elektryczną , antenową i przewody do
    > satelit głośnikowych i pozostał mi temat nieznany czyli internet...

    Chcialbym skorzystac z okazji, ze zebralo sie w tym watku kilku
    ekspertów i poszerzyc temat na samo dostarczanie internetu.

    Pewnie dzialaja protokoly GPRS/EDGE - niezwykle wolne i drogie.
    Neostrady nie ma. Jest (podobno) internet radiowy (CDMA?),
    ale jakies 2 lata temu w fazie budowy domu dochodzily mnie
    sluchy o masakrycznych problemach z predkoscia i w ogóle z
    bezczelnoscia dostawcy, który obiecuje cos innego niz daje
    i jest calkowice bezkarny, bo w umowie okreslono _predkosc_max_.

    W miedzyczasie próbowalem Internetii. Ta firme nalezy obchodzic
    z daleka. Dali modem na 10 dni bezplatnej próby (to byl warunek)
    ale sygnal mogli aktywowac nie szybciej niz na 12 dzien.
    Nawet nie rozpakowalem, co nie przeszkadza im do dzis straszyc
    mnie windykacjami.

    W co wlazyc rece? Prosze o glos praktyków.
    pozdr serd
    --
    A S