    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Instrukcja licznika 16EC3gr
    Date: Wed, 12 Aug 2009 22:38:02 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > bardzo proszę: LICZNIK nie jest całkowicie odporny na silne pole
    > magnetyczne, czytaj instrukcje ze zrozumieniem, o ile dobrze pamiętam to
    > odporny jest układ pomiarowy na pole STAŁE! rzędu 600kA/m, tymczasem są już
    > niewielkie magnesy dające 800 kA/m i więcej, nie wspomne o zmiennym polu
    >
    > podałem dobry przykład z zegarkiem a ty dalej swoje...

    Rady żeby czytać ze zrozumieniem zachowaj dla swojego dziecka dyslektyka. Gruba
    czcionką jest na początku instrukcji napisane że odporny. A jak nie jest odporny
    to jest to BUBEL. Jak bym był wszawą mendą to też bym jako dupochron napisał że
    jest nieodporny nawet jak by był odporny. Dziwnym zbiegiem okoliczności mały
    domowy elektroniczny liczniczek za 49 złotych jest odporny na działanie bardzo
    dużego i silnego magnesu neodymowego. Może ten co go projektował znał się na tym
    co robi. A na pewno nie zależało mu na tym żeby zostawić sobie furtkę do
    oszukiwania nabywcy. W dalszym ciągu twierdzę że to bubel posiadający funkcję
    umożliwiająca w spornej sytuacji obarczenie odpowiedzialnością nabywcę prądu.
    Ale dobrze ze takie liczniki prądu są. Jak się trochę upowszechnią to zaraz
    pojawi się pożyteczny rzemieślnik, który za drobną opłatą będzie korygował
    wskazania liczników. I nie będę widział w tym nic niestosownego. Skoro czerwono
    solidaruchowa banda ograbiła Polaków z ich elektrowni i całej infrastruktury
    związanej z prądem a następnie sprzedała to za grosze obcemu kapitałowi, jak
    swoje. To należy taką sytuację traktować jako okupację. Zabranie czegoś
    okupantowi to nie kradzież a obywatelski i patriotyczny obowiązek. A tym co z
    okupantem współpracują łby należy golić do gołego. Jak prostytutkom co się z
    niemcami w okupację puszczały.