    From: arch <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Intensywnosc Zabudowy a poddasze uzytkowe
    Date: Mon, 15 Jun 2009 01:13:15 -0700 (PDT)

    On 11 Cze, 10:08, "seba" <w...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "arch" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:fddc1585-ce86-486b-b6d3-01ef66d0e3fe@
    k38g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
    > Więc w twoim przypadku to: 520 m2 : 800 m2 = 0,65. I to jest
    > współczynnik zabudowy dla twojej inwestycji.
    > Tak więc niestety współczynnik masz przekroczony.
    >
    > pozdr
    >
    > Dieki za odpowierź:
    > ale jak obliczyłeś to 520m2?
    > wg mnie dla domu parterowego z poddaszem to 13x10 (razy maksymalnie 2) daje
    > = 260m2
    > - to oczywiście też by przekraczało (240m2) ale niewiem czy dach się tak
    > samo oblicza.
    > - poza tym niewiem jak ewentualnie dodać do tego wolno stojący garaż np 25m2

    Witam.
    520 m2 to powierzchnia całkowita wszystkich kondygnacji naziemnych
    twojego domu, więc parter - 260 m2 + poddasze 260 m2 = 520 m2.
    Jeżeli chodzi o garaz czy bud. gospodarczy, to do wyliczenia
    intensywności zabudowy sumuje sie powierzchnie całkowita zarówno bud.
    mieszkalnego jak i innych.
    W twoim przypadku to 520 m2 + 25 m2 = 545 m2. A intensywność: 0,68.

    pozdr