  • Data: 2011-03-16 20:15:49
    Temat: Re: Internet dla małych miast i wsi na 410 MHz
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-16 17:50, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > czasami nie masz wyboru... więc nie ma co gadać, że coś lepiej...
    > ja zmuszony jestem do internetu satelitarnego, na szczęście jakoś tam
    > chodzi, choć koszt trochę boli...
    > U mnie celem ew. przejścia z 512 na 2,
    > operator ściąga jakąś antenę "metrówkę"
    > (teraz mam talerz jak za komuny :-)
    > Blueconnect też działa, tyle, że na EDGE'u :-(
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Blueconnect, Iplus, Orange, Play - każdy daje net bezprzewodowy.
    Biorąc na firmę, Orange z CDMA można mieć za całkiem niezgorsze
    pieniądze. Niestety nie miałem okazji testować tej technologii, więc nie
    wypowiem się n/t osiąganych transferów ;)

    mapa.btsearch.pl - luknij sobie co masz najbliżej.

    Cyfrowy Polsat wprowadza teraz LTE - niby do 50Mbit przy ściąganiu i do
    20Mbit przy wysyłaniu, a docelowo więcej - narazie limit miesięczny
    100GB, ale musisz się zapisać i jeśli Cię wybiorą to będziesz
    namaszczony na 3 miesiące, potem możesz albo rozwiązać, albo podpisać
    umowę dalej (korzystać na tej co podpisałeś) - trzebaby się zapisać żeby
    stwierdzić jak to wychodzi kosztowo ;)

    Pozdrawiam !