  • 1. Data: 2011-03-13 11:49:27
    Temat: [nieco OT] Internet dla małych miast i wsi na 410 MHz
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Ciekawe jak to będzie działało w praktyce:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9241831,Internet
    _mobilny_dla_malych_miast_i_wsi_od_Plusa.html

    Jeśli tak jak obiecują (albo nawet i na 50% obiecanek)
    to była by to ciekawa oferta dla lokalizacji "bez wolnej pary",
    czy dużej odległości od przekaźnika radiówki.

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-03-13 15:39:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2011 12:49, J_K_K pisze:
> [...]
    > to była by to ciekawa oferta dla lokalizacji "bez wolnej pary",
    > czy dużej odległości od przekaźnika radiówki.

    Taaaaaaaaaak. A jak lokalna stacja bazowa będzie miała dwutygodniową
    awarię, to na swoje pretensje dostaniesz radosną odpowiedź "to jest
    dostęp mobilny, więc możesz pan sobie pojechać z nim w inne miejsce i
    tam spróbować".

  • 3. Data: 2011-03-13 22:38:25
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik J_K_K napisał:

    > Jeśli tak jak obiecują (albo nawet i na 50% obiecanek)
    > to była by to ciekawa oferta dla lokalizacji "bez wolnej pary",
    > czy dużej odległości od przekaźnika radiówki.

    Nic takiego... używam iplusa już od blisko trzech lat i o ile nie jest
    całkiem denny, to na kolana nie powala.

    Ot po prostu 'z braku laku dobry kit', a tekst... zwykły materiał
    reklamowy moim zdaniem :-/

    pozdr
    Robert G.

  • 4. Data: 2011-03-14 00:09:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    wiadomości news:4d7ce516$1@news.home.net.pl...
    > Taaaaaaaaaak. A jak lokalna stacja bazowa będzie miała dwutygodniową
    > awarię,

    Zdarzyło Ci się coś takiego ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-03-14 00:10:05
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Nic takiego... używam iplusa już od blisko trzech lat i o ile nie jest
    > całkiem denny, to na kolana nie powala.

    Na wsi / w mieście, 3G czy niżej ?

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-03-14 05:25:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > awarię, to na swoje pretensje dostaniesz radosną odpowiedź "to jest
    > dostęp mobilny, więc możesz pan sobie pojechać z nim w inne miejsce i

    co za kretyński argument...

  • 7. Data: 2011-03-14 12:16:04
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik J_K_K napisał:

    > Na wsi / w mieście, 3G czy niżej ?

    Na wsi - mam zasięg 3G

    pozdr
    Robert G

  • 8. Data: 2011-03-14 12:20:47
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Na wsi - mam zasięg 3G

    Szczęściarz ;-)
    Jak masz 3G to jasne, że to oferta nie dla Ciebie.

    Nota bene - nawet w przy A4 potrafi nie być nawet EDGE'a .

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-03-14 12:51:27
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik J_K_K napisał:

    > Nota bene - nawet w przy A4 potrafi nie być nawet EDGE'a .

    U mnie po drugiej stronie doliny - w prostej lini jakieś 2 km - jest
    nadajnik.
    A tak na marginesie... w starym miejscu w sercu aglomeracji śląskiej
    działał momentami tragicznie...
    Tu nie jest tak źle :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 10. Data: 2011-03-14 13:01:58
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > A tak na marginesie... w starym miejscu w sercu aglomeracji śląskiej
    > działał momentami tragicznie...

    Się zgodzę - zdarzyło się (być może jest tak nadal ?),
    że na 6 piętrze w Szopienicach z pięknym widokiem jak okiem sięgnąć,
    UMTS'a (blueconnect'a) nie było.

    Pzdr

    JKK