  • 1. Data: 2011-03-12 17:21:01
    Temat: kiedy sieje sie trawe?
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Wszedlem na grupe dom i ogrod ale tam ostatni wpis jest z listopada
    2010 wiec pytam na grupie, na ktorej o wszystko mozna pytac.
    Mam duzy taras i na razie chce zasiac troche trawy. Kupie jakas ziemie
    zeby wyrownac nadac lepsze parametry ziemi (bardziej przypomina to
    gline) i chce siac ale kiedy.

    KADAR

  • 2. Data: 2011-03-12 17:23:46
    Temat: Re: kiedy sieje sie trawe?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Mar, 18:21, Kadar <o...@g...com> wrote:
> [...]
    > Mam duzy taras i na razie chce zasiac troche trawy. Kupie jakas ziemie
    > zeby wyrownac nadac lepsze parametry ziemi (bardziej przypomina to

    Google zamkneli ? Wchodzisz i wpisujesz fraze jak tytul tego posta
    "kiedy sieje sie trawe?". Pierwszych kilka linkow odpowiada
    wyczerpujaco na temat!!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-13 06:31:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > Wszedlem na grupe dom i ogrod ale tam ostatni wpis jest z listopada
    > 2010

    PL.REC.OGRODY

    Kris

  • 4. Data: 2011-03-13 09:54:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Czlowiek chce pogadac a tu go od razu splawiaja.
    Dobrze znajde sobie. Swoja droga, ta grupa jest chyba najbardziej
    sktytwna ze wszystkich.

    KADAR

  • 5. Data: 2011-03-13 10:52:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 13 Mar, 10:54, Kadar <o...@g...com> wrote:
    > Czlowiek chce pogadac a tu go od razu splawiaja.
    > Dobrze znajde sobie. Swoja droga, ta grupa jest chyba najbardziej
    > sktytwna ze wszystkich.

    Co to jest sktytywna ? ;)

    O czym tu gadac - to jest pytanie pojawiajace sie co wiosne na setkach
    for i grup, co roku. Temat przewalkowany tysiace razy - na absolutnie
    kazde pytanie zwiazane z sianiem trawy znajdziesz odpowiedz w
    pierwszych linkach zwracanych przez googla. Myslisz, ze komus sie
    bedzie chcialo po raz n'ty produkowac ? :) Pozatym to juz pytanie
    wykraczajace za tematyke grupy. Widze, ze sie zreflektowales i zadales
    pytanie na wlasciwej - tj. pl.rec.ogrody :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-03-13 14:21:17
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Adam

    aktywna - mialo byc.

    KADAR

  • 7. Data: 2011-03-14 06:56:53
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    siac mozna od marca do listopada
    ale jaka grubosc ziemi na tym tarasie
    czy slonce nie wypali tej trawy
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-03-14 07:50:04
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-03-14 07:56, hasz pisze:
    > siac mozna od marca do listopada
    > ale jaka grubosc ziemi na tym tarasie
    > czy slonce nie wypali tej trawy
    > pozdrawiam

    :)
    Praktycznie siac mozna gdy tylko nie ma sniegu i ziemia jest nie zmarznieta.

    Zasadniczo wypalanie trawy w trawniku
    nie zalezy od ilości ziemi a od ilosci wilgoci.
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 9. Data: 2011-03-14 08:37:44
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Praktycznie siac mozna gdy tylko nie ma sniegu i ziemia jest nie
    > zmarznieta.

    I da się wejść na "pole", bez utknięcia w błocie ;-)
    (ziemie ciężkie, podłoże gliniaste - u mnie to kwiecień, czasami nawet maj).
    Dobrym wskaźnikiem może być okoliczna ludność rolnicza
    siejąca zboża jare.

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2011-03-14 08:56:12
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > Mam duzy taras i na razie chce zasiac troche trawy. Kupie jakas ziemie
    > zeby wyrownac nadac lepsze parametry ziemi (bardziej przypomina to

    Najlepiej na jesien.
    A teraz w sumie juz mozna.
    Trawa jest dosyc odporna na zle traktowanie.
    Ziemie spulchnic, podlac, poczekac az wilgoc sie rozejdzie troche w
    glab.
    Posypac nasionami. Pomieszac nasiona z ziemia za pomoca grabi.
    Polac woda ponownie.
    Dbac zeby ziemia nie wysychala.
    Jak juz wzejdzie to dosypac nasion w miejscach gdzie sie ominelo.

    Po drodze mozna powalcowac lekko ale IMO to nie wiele zmienia.