  • Data: 2014-12-22 19:36:44
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 18:06:31 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:

    > jej pozostałych praw (w w/w. przykładzie dostęp do zdjęć). Defaultowo
    > niech będzie zaznaczone wszystko, a jak ktoś się zna niech instaluje z
    > odpowiednimi prawami.

    I tak DOKLADNIE jest :) Defaultowo masz wybor "zgadzam sie na wszystko" lub
    "nie instaluje". A jak "sie znasz" to rootujesz telefon i kazdej apce
    mozesz ustawic prawa jakie tylko sobie wymyslisz. Ja tu nie widze zadnego
    problemu. Nie znasz sie to masz ograniczony wybor. Tak powinno byc.

    > ale łatwo zatwierdzasz coś kontem administratora

    Tak samo jak latwo klikasz "akceptuje" i instalujesz apke na androidzie.
    Tylko ze android jeszcze Ci mowi dokladnie do czego kazda apka chce miec
    dostep. A w Windowsie akceptujac instalatora dajesz mu dostep do
    WSZYSTKIEGO :-)

    Po prostu dziwi mnie taka paranoidalna panika jak apka androidowa pyta o
    zgode na dostep do funkcji, a o apkach windowsowych jakos cicho, choc one
    po instalacji moga narobic duzo wiecej szkod niz apki na telefon, bo na
    wiekszych kompach trzyma sie wieksza ilosc danych (i najczesniej duzo
    wazniejsze dane :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.