  • Data: 2016-08-31 18:23:06
    Temat: Re: Jabłoń Oliwka Żółta
    Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-29 o 14:01, Ikselka pisze:
    > ...czyli popularna Papierówka.
    > Kilka lat temu kupiłam 4 sztuki (niestety już nie pamiętam gdzie, bo bym...
    > whhhh), przy czym zostałam nacięta, bo okazały się to odmiany plantacyjne,
    > te mikrodrzewka, które w ogóle nie rosną, tylko pozostają w formie patyka z
    > owocami, po czym po paru latach się je kosi, ścina i sadzi nowe.
    > Moje zadbane, chodziliśmy koło nich trzy lata jak koło jajka. I nic. Patyki
    > takie, z kilkoma drobnymi owockami.
    > Wyrwę to w cholerę zaraz.
    >
    > Pytanie: gdzie kupić porządną odmianę Oliwki Żółtej do przydomowego sadku?
    http://www.pnos.pl/?d=w&g=43
    Tu kupowałem śliwki Renklody ale młode bo mają dopiero 2 lata ale po 3
    owoce miały
    Jabłka Oliwki /żółte/ - mam jedną jabłąnkę ale rodzi że ho ho ;) 30
    jabłek - liczone
    Agresty szt. 2 pienne - zmarniały po 5 latach do zera.
    A`propos Agrestu to moja babcia mówiła że on był od zawsze.
    Teraz wiem że od zawszwe to znaczy spokojnie ze 20 lat